IMÁDSÁGOK AZ ÉDESANYÁKÉRT

IMA AZ ÉDESANYÁKÉRT

Istenem, a Te gondviselésed akaratából 
ajándékozta nekem édesanyám az életet.
Nélküle nem volnék. 
Mindig hálás akarok lenni ezért neki,
és sohasem felejtem el azt a szenvedést, melyet értem viselt.
Éjt nappallá téve gondoskodik rólam, ápolja testemet, őrzi lelkemet.
Ő beszélt nekem először Rólad, a jóságos Mennyei Atyáról, 
és ő tanított először imádkozni.
Áldd meg őt, és jutalmazd meg gazdagon mindazért, amit értem tett. 
Én erre képtelen vagyok.
Örömet akarok szerezni neki egész életemben,
és mindig tisztelettel állok meg az édesanyai méltóság előtt.

Ámen

IMÁDSÁG AZ ÉDESANYÁKÉRT

Édesanyák, ti áldva áldottak, édesanyák, ti életadók!
Ha nem lennétek, lánca szakadna az emberi létnek,
Hírmondónak se maradna ember a Földön.
A ti méhetek gyümölcse az emberiség, édesanyák, ti áldva áldottak,
 közöttünk élők és régen holtak, sírban nyugvók.
Tiétek e nap és véle a többi, hogy a hála jegyében gondolunk reátok,
 és összeforrhassunk tiveletek,
Mert együtt - szülő és gyermek-
Vagyunk az Élet, a folytonosság, a múlt, jelen s
Jövendő ma is, s mindenkor, minden korban s mindörökké.
Áldjon meg benneteket a Föld és a Menny! Amen

ÉDESANYÁK IMÁJA

Mindenható Te vagy, jóságos Istenem
ezért csak Téged kér aggódó szívem,
alázatos szívvel könyörögve kérlek,
őrizd meg mindenhol a gyermekeimet.


Amíg kicsik voltak fogtam a kezüket,
de az én kezem már nem éri el őket,
soha meg nem unva arra kérlek Téged,
őrizd meg mindenhol a gyermekeimet.


A Te kezed, Uram mindenhová elér,
minden anyai szív ezért csak Téged kér,
egyedül Te vagy, ki mindent megtehet,
őrizd meg mindenhol a gyermekeimet.


Retteg az én szívem, az Oroszlán ordít,
minden sarkon a Rossz sunyin leselkedik,
Te látod Uram, hisz mindent lát a szemed,
őrizd meg mindenhol a gyermekeimet.


Lelkem patakjából Hozzád folyik hálám,
biztos vagyok benne, hogy meghallgatsz Atyám,
mindig legyen rajtuk drága tekinteted,
őrizd meg mindenhol a gyermekeimet. Amen.


Forrás ~ Internet
A AZ ÉDESANYÁKÉRT