IMA SZÜLEINKÉRT

Jóságos Mennyei Atyám! Irántam érzett szeretetből apát és atyát ajándékoztál nekem a földön. Rendelésedből és teremtő erőd által életet adtak nekem. Ők kereszteltettek meg, nekik köszönhetem istengyermekségem. Ők védtek, védnek és oltalmaznak ma is minden bajtól. Az élet gyakran ró nehéz terheket vállunkra. Súlyos megrázkódtatásokat kell elviselnünk. Komoly gondok nehezítik napjainkat. Mennyei Atyám, édesapámért és édesanyámért könyörgök hozzád. Jutalmazd meg őket azokért a testi és lelki javakért, amelyeket nekem nyújtottak és most is nyújtanak. Adj nekik erőt, buzgóságot, hogy akaratodat szívesen teljesítsék. Tartasd meg őket jó egészségben, tisztességben és becsületben. Vigasztald meg őket, ha a mindennapi élet gondja-baja közepette erőt vesz rajtuk a csüggedés. Taníts meg engem arra, hogy szüleimet szeressem, rájuk mindig fölnézzek, hibáikat megértsem. Ámen

IMA SZERETTEINKÉRT

Atyám, őrizd óvd a bajtól azokat, akiket különösen szeretek. Úgy vigyázz rájuk, mint az én szívemre, amelyben nevüket hordozom. Védd meg őket minden bajtól, áldd meg törekvéseiket. Bizalommal kérlek, Atyám, tarts távol szeretteimtől minden rosszat, és azon az úton vezesd őket, amely a te dicsőségedbe vonja lelküket. Ha szívüket bánat nyomja, tedd őket kitartóvá az irántad való bizalomban. Tudjanak remélni segítő kegyelmedben. Engedd, hogy szép legyen életük: áldott a reggel, békés az éjszaka, sikeres a munka, zavartalan az álom és pihenés. Találjanak életükben sok örömet, legfőképpen tebenned és szeretetedben. Élvezzék a földi boldogságot, melyet tiszta lelkek számára juttatsz, hogy annál inkább vágyakozhassanak szeretetedben és boldogságodban élni. Ámen